Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Redukce pórů ve svarech
Němečková, Monika ; Molliková, Eva (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá redukcí pórů ve svarech na tlakových zásobnících vyráběných ve společnosti Bosch. Tlakový zásobník je využíván v dieslovém vstřikovacím systému Common Rail. Byla sestavena analýza, která se skládala z dat četnosti zmetků v průběhu roku 2016 a hodnot, kdy se měnili média v pračkách, v kterých se tlakové zásobníky čistily od mastnoty. Z následně vytvořených grafů je vidět, kdy se zmetky objevovaly nejčastěji a pomocí těchto výsledků, byl vytvořen návrh na redukci pórovitosti ve svarech.
Zkušební zařízení pro zkoušení automobilových klimatizací
Andrýs, Jan ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce byl návrh zkušebního zařízení pro zkoušení automobilových klimatizací. Zkušební zařízení má nahradit kabinu a motorový prostor vozidla. Pro pohon kompresoru ve zkušebním zařízení slouží elektromotor. Vzduch přiváděný do klimatizačního zařízení vozidla je upraven na extrémní podmínky a jeho přiváděné množství simuluje pomalou jízdu rychlostí maximálně 50 km/h. Hlavní rám byl navržen z hliníkových profilů Bosch Rexroth, které zajišťují dobrou modularitu celého zařízení. Opláštění tvoří izolační panely od firmy ELCOM System, ty mají dobré izolační vlastnosti a poskytují i dostatečnou únosnost pro umístění různých měřících zařízení uvnitř zkušebního zařízení. Konstrukční návrh byl proveden v systému SolidWorks a jeho výstupem byly 3D modely navrženého zkušebního zařízení. Vzorové prvky umístěné ve zkušebním zařízení pochází z vozu Škoda Octavia II. Pro toto vozidlo byly prováděny i výpočty tepelné zátěže. V závěru práce je obsažen postup jednoduchého vzorového měření, které lze na tomto zkušebním zařízení provést a také byl proveden nástin dalších možných měření.
Technologie selektivní katalytické redukce
Kudlík, Michael ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologií selektivní katalytické redukce. Technologie vznikla v důsledku zavádění přísných emisních limitů, kterých výrobci pomocí této technologie dosahují. První část práce je zaměřena na složení výfukových plynů, kde jsou rozebrány jednotlivé prvky a následně jsou zde uvedeny evropské emisní limity. Dále je práce zaměřena na způsoby snižování emisí vznětových motorů, kde je popsána funkce recirkulace výfukových plynů a funkce selektivní katalytické redukce. Poté jsou podrobně popsány vývojové systémy selektivní katalytické redukce. Závěrem je uvedeno použití či aplikace výrobců automobilů.
Analýza chybové funkce snímače
Paulasová, Lenka ; Chomát, Luděk (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy chybovosti snímače Bosch Rexroth AG R0830100488. Zadání bylo získáno přímo u firmy Bosch Jihlava. Jedná se o reléový koncový snímač. Snímač je nasazen na svařovací lince ve firmě Bosch a dochází u něj ke svařování kontaktů. Práce se snaží o analýzu vzniku této chyby.
Diagnostika pasivních a aktivních bezpečnostních prvků vozidel
Slíž, Martin ; Lapčík, Josef (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozdělením a popisem bezpečnostních prvků vozidel. Postupné uvedení do problematiky bezpečnosti posádky vozu, od jednoduchých až po velmi složité bezpečnostní systémy. První část této práce pojednává o základním rozdělení bezpečnostních prvků na aktivní a pasivní systémy. Shrnuje zde nejčastěji používané systémy, jejich výhody i nevýhody. Ve druhé části je detailně popsán systém ABS ( Anti-lock-System ), princip činnosti, konstrukce a další vlastnosti tohoto systému. Třetí část se zabývá diagnostikou poruch bezpečnostních systémů. Je zde popsán vznik poruch, jejich projevy a řešení. Poslední částí jsou dva konkrétní příklady využití diagnostického měření u systému ABS.
Elektronické řídicí jednotky současných zážehových spalovacích motorů
Michna, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Elektronické řídicí jednotky současných zážehových spalovacích motorů“ pojednává o v současné době známých a rozšířených elektronických systémech řízení spalovacích motorů, tedy těch, jejichž hlavní funkcí je řízení přípravy zápalné směsi paliva se vzduchem i jejího následného zapálení ve spalovacím prostoru. Tyto dvě funkce jsou stěžejní pro chod motoru, a proto o nich publikace pojednává z hlediska obecného principu fungování i z hlediska popisu jednotlivých druhů těchto systémů, potažmo vývojových stádií. Dalším sledovaným cílem je výčet a popis jednotlivých komponent systému podílejících se na řízení motoru, rozčleněných do logických celků. Závěr práce pak seznamuje čtenáře s jednotlivými rozšířenými typy elektronických řídicích systémů, jejich výrobci a základními odlišnostmi.
Nahé figury v díle Hieronyma Bosche a způsob jejich ztvárnění
Hotovcová, Tereza ; Jarošová, Markéta (vedoucí práce) ; Zlatohlávek, Martin (oponent)
Bakalářská práce pojednává především o způsobu, kterým Hieronymus Bosch zobrazoval nahé figury ve svém uměleckém díle a dále se zaměřuje na jejich možné inspirační zdroje. V potaz jsou brány základní badatelské studie, které ve svém díle shrnul Dino Buzzati roku 1992. K popisu byla vybrána nejznámější díla větších rozměrů, jako jsou triptychy Zahrada pozemských rozkoší, Fůra sena a také polyptych Vize ze záhrobí. Kromě samotného rozboru uměleckých děl obsahuje práce také dobové záznamy o tvůrci, popis středověké společnosti a jejího pohledu na akt, a v neposlední řadě také historické okolnosti, jež umělcovu tvorbu ovlivnily. Nakonec je zmíněn odkaz, který Hieronymus Bosch předal svým následovníkům a způsob, kterým ho uchopili. Klíčová slova Bosch, peklo, ráj, zahrada, nahé figury, hřích,
Redukce pórů ve svarech
Němečková, Monika ; Molliková, Eva (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá redukcí pórů ve svarech na tlakových zásobnících vyráběných ve společnosti Bosch. Tlakový zásobník je využíván v dieslovém vstřikovacím systému Common Rail. Byla sestavena analýza, která se skládala z dat četnosti zmetků v průběhu roku 2016 a hodnot, kdy se měnili média v pračkách, v kterých se tlakové zásobníky čistily od mastnoty. Z následně vytvořených grafů je vidět, kdy se zmetky objevovaly nejčastěji a pomocí těchto výsledků, byl vytvořen návrh na redukci pórovitosti ve svarech.
Zkušební zařízení pro zkoušení automobilových klimatizací
Andrýs, Jan ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce byl návrh zkušebního zařízení pro zkoušení automobilových klimatizací. Zkušební zařízení má nahradit kabinu a motorový prostor vozidla. Pro pohon kompresoru ve zkušebním zařízení slouží elektromotor. Vzduch přiváděný do klimatizačního zařízení vozidla je upraven na extrémní podmínky a jeho přiváděné množství simuluje pomalou jízdu rychlostí maximálně 50 km/h. Hlavní rám byl navržen z hliníkových profilů Bosch Rexroth, které zajišťují dobrou modularitu celého zařízení. Opláštění tvoří izolační panely od firmy ELCOM System, ty mají dobré izolační vlastnosti a poskytují i dostatečnou únosnost pro umístění různých měřících zařízení uvnitř zkušebního zařízení. Konstrukční návrh byl proveden v systému SolidWorks a jeho výstupem byly 3D modely navrženého zkušebního zařízení. Vzorové prvky umístěné ve zkušebním zařízení pochází z vozu Škoda Octavia II. Pro toto vozidlo byly prováděny i výpočty tepelné zátěže. V závěru práce je obsažen postup jednoduchého vzorového měření, které lze na tomto zkušebním zařízení provést a také byl proveden nástin dalších možných měření.
Diagnostika pasivních a aktivních bezpečnostních prvků vozidel
Slíž, Martin ; Lapčík, Josef (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozdělením a popisem bezpečnostních prvků vozidel. Postupné uvedení do problematiky bezpečnosti posádky vozu, od jednoduchých až po velmi složité bezpečnostní systémy. První část této práce pojednává o základním rozdělení bezpečnostních prvků na aktivní a pasivní systémy. Shrnuje zde nejčastěji používané systémy, jejich výhody i nevýhody. Ve druhé části je detailně popsán systém ABS ( Anti-lock-System ), princip činnosti, konstrukce a další vlastnosti tohoto systému. Třetí část se zabývá diagnostikou poruch bezpečnostních systémů. Je zde popsán vznik poruch, jejich projevy a řešení. Poslední částí jsou dva konkrétní příklady využití diagnostického měření u systému ABS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.